środa, 6 października 2010

Małe podsumowanie po MFK i tak dalej

Hejho !

Długo nie pisałem, bo trochę się działo. Robiłem komiks o Powstaniu Warszawskim do scenariusza Michała Chonackiego na konkurs, który mnie naprawdę pochłonął. Zamykałem całą Lodową sprawę, potem było MFK, czas więc teraz na małe podsumowanie.

Zacznijmy może od Lodów, które to na MFK sprzedały się wszystkie, nie mam już żadnych egzemplarzy u siebie, jakieś pojedyncze sztuki można kupić już tylko w sklepie internetowym Incal w cenie 10zł. Dodruku nie planujemy póki co, skoro nakład limitowany do setki. Niech będzie "ekskluzywnie" :)W związku z Lodami w eMeFKowym biuletynie pojawił się pingwinkowy rysunek promujący albumik. Ukazał się on jednak dopiero w niedzielnym wydaniu, kiedy już Lodów na stoisku nie było ;)


Bardzo dziękuję też Chłopakom z Bicepsu, którzy na tylnej okładce swojego zina umieścili mini reklamę Lodów, naprawdę stokrotne dzięki !


Czas też napisać coś o samym MFK i o konkursie na krótką formę, w którym wziąłem udział. Nie załapałem się na żadną nagrodę, ale za to mój 8planszowy komiks załapał się do pokonkursowego albumu z czego jestem bardzo dumny :)


Sam komiks wkrótce wrzucę w całości na bloga :)

Poza tym warto wspomnieć też o konkursie na jednoplanszowy komiks inspirowany Bitwą pod Grunwaldem, tudzież obroną Płocka, który organizowany był przez Galerię Płocką. Zrobiliśmy razem z Tomkiem Kontnym dość przyjemny komiks, jednak robiłem go w dzień, kiedy komiks miał być wysłany ( a raczej w dzień i noc poprzedzającą go ) i niestety nic nie udało nam się wygrać. Galeria za to zachowała się bardzo ładnie i każdy uczestnik dostał wielkie pudło, w którym są wydruki wszystkich plansz, które wzięły udział w konkursie a także podziękowania, więc bardzo miło. Na pierwszym zdjęciu dla porównania wielkości egzemplarz Lodów ( format A5 ) :



To by było chyba na tyle, wkrótce przy jakiejś wolnej chwili wrzucę swój konkursowy komiks o Kunie, więc miejcie się na baczności !

Pozdrawiam serdecznie, ahoj !