sobota, 23 października 2010

KUNA

W końcu udało mi się znaleźć trochę czasu, żeby coś tu napisać. Postanowiłem więc w końcu pokazać Wam komiks, który zrobiłem na emefkowy konkurs.

Grubas na swoim blogu napisał, że to fajnie jak komiksowi koledzy pokazują etapy powstawania swoich komiksów. Też zawsze lubiłem takie rzeczy, ale nigdy sam takich rzeczy nie robiłem. Jedyne co mi zostało po pracy nad kuną to taki mini storyboard z 4 pierwszych plansz, którego nikt oprócz mnie raczej nie zrozumie :



I "koncept" samej Kuny zrobiony pisakami z Auchana ( komplet 30 sztuk za jedyne 2,99 ! ), oto i on :



Może teraz czas zaprezentować sam komiks. Zabrałem się za niego dość wcześnie ( tj jakoś w połowie sierpnia ), na sam pomysł wpadłem podczas finału warsztatów w Stalowej Woli. Na początku Kuna miała być super-bohaterem ratującym inne zwierzątka z lasu, z czasem jednak ( po jednym dniu zdaje się ) pomysł ewoluował i zostało tak, jak jest w samym komiksie. Komiks załapał się do pokonkursowego katalogu o czym już pisałem w poprzednim poście z czego bardzo się cieszę.

Teraz już pora na samą Kunę, miłego czytania życzę !