niedziela, 14 lutego 2010

Pod prąd


Witam, witam.

Wczoraj w Krakowie odbyło się spotkanie z autorem komiksu "Pod prąd" ( "Nage Libre" ), który rok temu wygrał nagrodę Angouleme: Polski Wybór 2009. Jako, że sam mieszkam w Krakowie to na spotkanie oczywiście się wybrałem. Było bardzo miło, dokładnie tak jak rok temu na spotkaniu z Pedrosą, autorem komiksu "Trzy cienie". Było trochę o festiwalu w Angouleme, Sebastien opowiadał o swoim szefie, którym jest sam Lewis Trondheim oraz o ich pracy nad filmem animowanym. Co do samego komiksu o przygodach trzech łososi to niestety jeszcze nie przeczytałem go całego, przejrzałem kilka pierwszych stron i zapowiada się naprawdę smakowicie. A mnie na spotkaniu udało się zdobyć autograf Sebastiena z czego jestem bardzo, bardzo zadowolony. A oto on :



Pomyślałem, że skoro ostatnio rysuję bardzo dużo pingwinów ( a szczególnie jednego ) i że jesteśmy przy takim rybnym temacie to narysuję coś mającego związek i z tym i z tym. Oto efekt mojej wczorajszej pracy.


Moje drugie podejście do kolorowania, chyba bardziej udane niż to pierwsze. Trochę się namęczyłem, bo po pierwszym kolorowaniu mój Photoshop odmówił współpracy i nie zapisał rysunku, ale może to i dobrze, bo za drugim razem przyłożyłem się bardziej.

Mam nadzieję, że się podoba, pozdrawiam i do następnego razu !