wtorek, 23 lutego 2010

Oj, oj, trochę starości

Dzień dobry, a raczej dobry wieczór !

Postanowiłem trochę starości Wam tu pokazać w związku z konkursem ekonomicznym, w którym chyba niestety niczego zdobyć mi się nie udało, a raczej nie chyba tylko na pewno, bo nikt się do mnie nie odezwał. Co prawda komiks robiłem na 5 dni przed upływem terminu, więc pod względem wizualnym nie był jakiś cudowny, może pod scenariuszowym też nie, bo rysowałem go na żywca, wymyślając wszystko na bieżąco :) Za rok bardziej się postaram i może będzie bardziej kolorowo, trzymajcie w każdym razie kciuki, o!

Jakoś w listopadzie/grudniu zadzwoniła do mnie miła pani z banku WBK informując mnie o wygranej w ich konkursie na komiks pt "Historia pewnej płatności". Były trzy równorzędne miejsca, a z komiksem co teraz się stanie/stało to nie mam pojęcia. I tak, żeby czcionka była w miarę czytelna zrobiłem dopiero dwie strony ( w sumie komiks ma ich pięć ), więc chciałbym Wam je zaprezentować :





Oczywiście dialogi są "nieco" :) drętwe, ale to dlatego, że tutaj znowu poszedłem na żywioł i nie napisałem sobie ani scenariusza ani nijak nie rozpisałem nawet samych dialogów.

A co do komiksu, który wysłałem na konkurs ekonomiczny : ten miał 8 stron, razem ze stroną tytułową i szczerze mówiąc trochę nie wyrobiłem ( tutaj wracamy do problemu nie rozpisania scenariusza ), więc musiałem trochę sztucznie go zakończyć, to też dość duży błąd. A co do samego wyglądu :





A co do fabuły w tym komiksie to ogólnie chodziło o dwóch super-bohaterów, którym brak kasy i sprzętu, więc zakładają firmę i idzie im lepiej i tam takie, o.

No nic, na razie kończę, bo trochę już późno, niedługo trzeba brać się za komiks o bitwie pod Grunwaldem, więc trzymajcie kciuki :)

Pozdrawiam !