sobota, 10 sierpnia 2013

Przygody Zielonego Liska ver.2

Witajcie!

Jak zwykle miałem ogromną przerwę w publikowaniu na blogu, ale cóż - musicie mi wybaczyć.
Z okazji tak długiej nieobecności mam dla Was specjalny prezent. Ale może najpierw napiszę o co chodzi - z okazji kiermaszu komiksowego w krakowskiej Galerii Zderzak przygotowaliśmy nowy, specjalny numer, zina Mydło, którego jestem redaktorem. Tytuł tego wydania to "Party in the shower". Przygotowałem nową wersję swojego starego komiksu o Zielonym Lisku, a jako że nakład tego mydlanego wydawnictwa jest już praktycznie wyprzedany chciałbym swoim komiksem się z Wami podzielić. Tak więc poniżej macie moje mini-dzieło, a kolejna notka pojawi się zapewne w okolicach MFK, będzie trochę o Mydle i innych pierdołach (szykuję też specjalną niespodziankę (niezwiązaną z Mydłem) na Festiwal, ale o tym powiem w swoim czasie...)