poniedziałek, 18 lipca 2011

Albert

Znowu długo nie pisałem, choć było kilka tematów które mógłbym poruszyć. Teraz pojawił się nowy ( pojawił się już w sumie dawno temu, ale w tym momencie jest to pewniak ). I jest dla mnie bardzo ważny.

Jakiś czas temu nudząc się w domu wpadłem na pomysł komiksu o małym króliku, Albercie, który jednocześnie byłby swego rodzaju superbohaterem. Zagadałem do Michała Chojnackiego, z którym robiłem między innymi komiks o Powstaniu, czy pomógł by mi ze scenariuszem, zgodził się i scenariusz powstaje, ba! Jest już prawie skończony.

Podczas gdy scenariusz powstawał ja rysowałem Alberta, myślałem nad jego wyglądem, jako zajawkę chciałbym pokazać kilka rysunków/szkiców, zaczynając od najstarszego i kończąc na dzisiejszym, wszystkie przedstawiają głównego bohatera. A więc zapraszam do oglądania !





Jak widać szczególnie na ostatnim obrazku bohater trochę się zmieniał, ale pewnie zmieni się jeszcze trochę. Od teraz co jakiś czas będę wrzucał na bloga nowe rysunki i informacje na temat "Alberta", teraz wracam do rysowania, ahoj !