sobota, 28 maja 2011

"Piaskownica" - Powstanie Warszawskie

Komiksowa Warszawa moim zdaniem wypadła dość średnio, można powiedzieć, że nawet mizernie w porównaniu do łódzkiego festiwalu. Czegoś tam brakowało, coś było nie tak. Komiksy zepchnięte były na dół, osób było niewiele, nie było klimatu.

Premierę miała Antologia "Morowe Panny", spotkanie promocyjne wypadło dość sympatycznie, było więcej osób niż się spodziewałem. Udało mi się zgarnąć dwa egzemplarze autorskie. Swoją premierę miał też "Człowiek bez szyi", ku mojemu zaskoczeniu znalazła się w nim plansza, którą kiedyś zrobiłem do scenariusza Janka Sławińskiego.

Kiedyś obiecałem, że pokażę komiks, który zrobiłem na "powstańczy" konkurs z Michałem Chojnackim w całości. Dziś postanowiłem spełnić tę obietnicę, zapraszam do oglądania !