czwartek, 2 września 2010

MFK i LODY

Wreszcie mam trochę wolnego czasu, więc postanowiłem coś napisać na swoim blogasku.

Ostatnio miałem dużo komiksowej roboty - mowa tu oczywiście o konkursie MFK, na który swoje prace wysłali też prawie wszyscy moi znajomi ( oprócz Piotrka Perłowskiego, którego serdecznie pozdrawiam, moje serce płacze, że biedak nie zdążył ). Mój komiks ma całe 8 stron i jest w kolorze. Nosi wdzięczny tytuł "Kuna". Zrobiłem nawet niesamowicie skomplikowaną animację z tytułowym bohaterem w roli głównej, teraz gdy już komiks jest skończony i wysłany mogę pokazać ją światu :



Ostatnio mój czas zajmowała też praca nad komiksem, który narysowałem do scenariusza Pszrena pt. Lody, o którym wspominałem jakiś czas temu, tutaj na blogu. Prace są skończone i komiks niedługo powinien zacząć się drukować. Wszystkie informacje dostępne są na Lodowym blogu, na który dostaniecie się klikając w baner na górze strony. Dodam tylko tutaj, że komiks będzie miał 56 stron, kolorową okładkę i będzie do kupienia na MFK za jedyne 7zł.